MIndennapi jótanácsok

Mindennapi jótanácsok, avagy hogyan éljük túl az életet? Humoros képregény magyarul!

GoogleSearch

Google
 

Utolsó kommentek

HTML

Linkblog

#34 Hogyan beszélj a fiaddal a dohányzásról?

2007.08.28. 18:58 | StreetFighter | 13 komment

Hm, ez is egy érdekes érdekes kérdés. Mármint a fiatalkori dohányzás. Merthát kimaradni úgysem tud belöle a gyermek, de azért meg kell próbálnia a szülönek, hogy a néhány slukk után elfelejtse egy jó ideig! Íme néhány tip!

Címkék: személyes társadalom napitanács agykontroll

A bejegyzés trackback címe:

https://napitanacs.blog.hu/api/trackback/id/tr29151433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Füle Sándor · http://fule-sandor.blog.hu 2007.08.30. 19:18:05

Én így csináltam:

1) Nem dohányzom.
2) Feleségem se.
3) Elmeséltem az én gyerekbagózási sztorijaimat, jót röhögtünk rajtam.

Bevált.

"k" (törölt) 2007.08.30. 22:25:53

én cigiztem 16-18 éves koromig és kurvára de nem szojtam rá szóval az egész egy fölfújt hiszti, néha rágyujtok és jólesik, és örülök hogy ezzel a néha rágyujtással meg tudok nyugodni!!!

blogollo 2007.08.31. 00:04:15

így van. mindent lehet ésszel is csinálni és nem mind1 hogy vki egy hónapban szív el egy dobozzal vagy egy nap alatt. önfegyelem kérdése. tizenévesen meg "mindenki" bagózik egy ideig bulikban itt-ott haverokkal. mindenki nagyon jól ismeri a kockázatokat, aki vállalja hát tegye. a mérték a fontos, van középút is

szemdr · www.alternativszemdr.hu 2007.08.31. 11:40:30

a www.alternativszemdr.hu végez dohányzásról leszoktatást is. ha kínos az űgy keresd meg Őket.

szemdr · www.alternativszemdr.hu 2007.08.31. 11:41:21

a www.alternativszemdr.hu végez dohányzásról leszoktatást is. ha kínos az űgy keresd meg Őket.

hz 2007.08.31. 17:45:23

az utolsót nem értem... :
"szexelnek, fogamzásgátlót szednek, és titkokat is tartanak.."
Ebből akár mi is lejöhet:
Megbízható a leányzó, mert titoktaró, védekezik, és tuti nem frigid. És nem biztos, hogy dohányzik, de szereti a dohányost :-) ...mindegy, belekavarodtam :-)

Mirko 2007.08.31. 20:19:47

Az eredetiben "keeping secret from adults" van (első felfedezett fordítási hiba :] ), ahol is az én értelmezésemben a hangsúly a titkok szülőkkel (felnőttekkel) szembeni megtartásán van (lehetséges őszintétlenség velük szemben).

Mondjuk szerintem ez az egész képsor kicsit ellenhumor-alapú: Scott végig úgy beszéli lefelé a gyerekét a dohányzásról, mintha éppen az lenne a célja, hogy rádumálja.

Tőlem sose tiltották a bagózást. Egyszer kipróbáltam úgy hatéves koromban: megállapítottam, hogy rossz. Ezt megerősítettem egy újabb kísérlettel 18 éves koromban: azóta se kívánom, és ez feltehetőleg így is marad már.

StreetFighter · http://stoppolj.blog.hu 2007.08.31. 21:11:49

Mirko, kösz a figyelmet, és itt jegyzem meg, hogy észleltem a leveles hibát is, csak egyszerűen még nem volt lelkierőm kijavítani.
Amúgy igazatok van, hogy a titoktartás önmagában még nem probléma, de az új stílusú képregényekben egyszerűen nincs elég hely arra, hogy betoljak még egy félig-meddig jelentéktelen szót, így ez most kimaradt... Azóta már persze bővítgetem a szövegbuborékokat, mert ékes anyanyelvünk sajnos nem olyan tömör, mint az angol nyelv.

m.á. 2007.09.02. 21:07:24

Hű tényleg ha frappánsabban lefordítod még jó is lenne- de a "mikro" kommentelőnek köszönhetően fölfogtam a poént. Kösz.

thé.^3 2007.09.02. 22:35:59

ennél nagyobb hülyeséget... tuti nem így kéne sztem... 16 éves

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2007.09.02. 22:49:39

Én így csinálnám: "fiam, a cigi olyan mint a baszás, kurvajó, de még kicsi vagy hozzá".

lelkiszem · http://www.alternativszemdr.hu 2008.05.14. 12:02:09

Magunkról
Alternatiív látásstúdiónk ötvözi a hagyományos orvosi diagnosztikai és terápiás módszereket a komplementer (természetgyógyászat) medicina módszereivel.

Az 2000 ft regisztrációs díj befizetése után,

INGYENES COMPUTERES ZÖLDHÁLYOG SZŰRÉS és

MINDEN HÓNAPBAN EGY SZOMBATON INGYENES SZEMTORNA a Szt. István parkban .

Mindkét esetben bejelentkezés szükséges 06205457940 vagy 06209805472 telefonon

VIDEO-BEMUTATÓ A DR. SZEM EGÉSZSÉGKÖZPONTRÓL


www.lelkiszem.gportal.hu


wwwmirolarulkodik.blogspot.com

süti beállítások módosítása