MIndennapi jótanácsok

Mindennapi jótanácsok, avagy hogyan éljük túl az életet? Humoros képregény magyarul!

GoogleSearch

Google
 

Utolsó kommentek

HTML

Linkblog

Nyári szünet és Goldenblog

2008.07.14. 21:00 | StreetFighter | Szólj hozzá!

Hát igen, azt hiszem, mindenkinek feltűnt, hogy galád és önző módon itthagytam a blogot, és egyfajta nyári szünetre vonultam, hanyagolva a blog fenntartását. Próbálhatnék magyarázkodni, de nem fogok, én sem nagyon értem távolmaradásom okát, hiszen azért lett volna időm összedobni néha egy-egy napot. De sebaj, fátylat a múltra, napitanácsokra mindig szükség lesz, így soha nem időszerűtlen újrakezdeni a munkát, tehát boldogan jelentem be, hogy a Mindennapi Jótanácsok blog főnixmadárként tér vissza az internetezők életének megsegítésére és felvidítására.

És hogy mire fel el ez a nagy, lendületes comeback? Nos, alig tudtam hinni a szememnek, amikor teljesen véletlenül megláttam a blogot a Goldenblog 2008 szórakozás kategóriájának 78 jelöltje között, a letaglózó pillanat pedig oda vezetett, hogy azonnal lázas fordításba kezdtem, hiszen nem szabad csalódást okozni az oldalra látogató esetleges új látogatóknak, illetve ki kell engesztelni a csalódott régieket, akiktől ezúton is elnézést kérek a kényszerszünetért. A zsűri már biztosan megtekintette az oldalt, pacsi nekik is (pláne Grafitembernek, a napirajz.hu verhetetlen), én pedig már csak annyit tehetek, hogy megköszönöm az elismerést, további helyezésekben (értsd: csodában) nem bízok.

A végére pedig szeretnék néhány szót írni a tervekről, feladatokról, amiket szeretnék miharabb megvalósítani:
- Természetesen újrakezdem a posztolást, jönnek az új napitanácsok.
- Sajnos azonban elég ritkán fogok tudni gépközelbe jutni, így rendszerességre még gondolni sem merek az új tanácsok esetében, mindenesetre azt megígérhetem, hogy legkésőbb szeptemberben újra beindul a rendszeres (valószínűleg hetente két képsoros) termelés.
- Mindenképpen szeretnék foglalkozni a dizájnnal, ha lesz időm/emberem, akkor meg fogok próbálni összedobni valami napitanácsos külsőt is.
- Végül, de nem utolsó sorban az utolsó bejegyzések hiányosságát is szeretném pótolni, jó lenne, ha egységesen, minden képsor előtt ott lenne az a pár soros ajánló (még ha nem is az a lényege a dolognak).

Nos, akkor ennyit a hírekről, jöjjön a lényeg, éljen a napitanacs.blog.hu!

Címkék: nyúz

A bejegyzés trackback címe:

https://napitanacs.blog.hu/api/trackback/id/tr71568236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása