MIndennapi jótanácsok

Mindennapi jótanácsok, avagy hogyan éljük túl az életet? Humoros képregény magyarul!

GoogleSearch

Google
 

Utolsó kommentek

HTML

Linkblog

Mindennapi Jótanácsok

2007.08.12. 21:57 | tszajko | 1 komment

Nos, szerintem sok olyan ember van, akit érdekel, hogy hogyan lehet túlélni a mai rohanó 21. századi világunk. Én is kerestem valamiféle választ, és hosszú kutatás után kijelenthetem,  hogy az amerikai Scott Meyer képkockáiban ott lakozik az az életbölcsesség, amit mindannyiunknak meg kell találnunk! Természetesen ha ez a bölcsesség komoly, száraz formában lenne jelen, akkor gyomrunk nem venné be könnyen, így szükségessé vált a mély igazság humoros kopenybe burkolása! :)
Bátorkodom tehát ékes magyar nyelven is közzétenni a Basic Instructions sorozatot, amely a keresztségben a "Mindennapi Jótanácsok" nevet kapta. Eleinte be szeretném dolgozni az egyéves lemaradásunkat, tehát minden nap fog érkezni egy-egy jótanács, a többi meg még a jövő dolga...

Ha valakit érdekel az eredeti oldal, akkor nyugodtan meglátogathatja a www.basicinstructions.net oldalt, ahol eredeti nyelven olvasható Scott Meyer képregényei.

Ha bárkinek valami kérdése, óhaja, sóhaja lenne, akkor azonnal írjon a tszajko@gmail.com címre!

Címkék: nyúz napitanács

A bejegyzés trackback címe:

https://napitanacs.blog.hu/api/trackback/id/tr75138430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirko 2007.08.14. 17:27:11

Basszus, (nem sokkal, de) beelőztél - én is akartam fordítani-publikálni. Azért gratula hozzá, és sok sikert kívánok. :]
süti beállítások módosítása